Przegląd nowości w Paladins 20.09.2017

Nie spodziewaliście się chyba, że nadejdzie ten oto moment co ? Na pewno się spodziewaliście, w końcu co jak co, ale Paladins jest w dobrych rękach. Wobec tego co takiego dostajemy w  owej aktualizacji ?


Nowy Champion: Talus ze Ska'drin


Po więcej informacji na temat tego bohatera sięgnij tutaj.

Z ogólnych zmian:

  • Wprowadzono okres dogrywki do trybu Szturmu.
    • Jeśli twoja drużyna przejmie punkt w czasie przewidywanego zwycięstwa drużyny przeciwnej, rozpocznie się dogrywka.
    • W okresie dogrywki czas odrodzenia będzie stopniowo wzrastał.
  • Akcesorium Makoa to teraz jego skorupa.
  • Obecnie używane karty zostaną podświetlone na szaro, jeśli już znajdują się w talii.
  • Włączono więcej automatycznych linijek głosowych, takich jak „Ulecz mnie!” lub „Uwaga, snajper!”
  • Włączono skalowanie obrazu na systemach używających DX11.
  • Gracze zostaną teraz poinformowaniu o opuszczeniu lobby meczu przez innych graczy.
  • Jeśli stworzenie lobby meczu nie powiedzie się, gracze zostaną o tym powiadomieni.
  • Dodano powiadomienie dźwiękowe do wiadomości, takich jak zaproszenia i wiadomości bezpośrednie.
  • Zapis wiadomości czatu będzie dostępny po wyjściu z meczu.
  • Nowe talie będą teraz automatycznie nazywane na podstawie pierwszej wybranej karty.
  • Działanie wierzchowców
    • Wierzchowce będą teraz zmieniały kierunek ruchu, aby poprawnie odzwierciedlać kierunek ruchu twojego czempiona.
    • Gracze mogą teraz przyjrzeć się bliżej swojej postaci.
      • „Wraz z aktualizacją OB59 wprowadziliśmy pewne zmiany do zasad działania wierzchowców. Te zmiany mają na celu poprawę jasności działań graczy, jak i umożliwić pełne docenienie wizualnych efektów gry.”

    • Poprawki błędów:
    • Naprawiono błąd, który powodował, że zadanie Przyjaciele na zawsze przyznawało zbyt dużą ilość punktów.
    • Naprawiono błąd, który nieprawidłowo przyznawał punkty VIP.
    • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał przechodzenie pocisków leczących przez tarcze.
    • Naprawiono błąd, który powodował nieprawidłowe odczytywanie komend gracza, jeśli ten zginął w trakcie wprowadzania tekstu do czatu.
    • Naprawiono błąd, który powodował odwróconą kolejność tabeli wyników.
    • Naprawiono błąd, który powodował przyznawanie drużynie przeciwnej punktów po śmierci spowodowanej przez otoczenie.
    • Naprawiono błąd, który powodował nieprawidłowe przyznawanie spowolnienia przez Miny opresyjne.
    I to wszystko z ważniejszych rzeczy technicznych. Reszta to już tylko dodanie nowych skinów oraz lekko z balansowanie rozgrywki poprzez znerfienie niektórych postaci.

Po więcej informacji sięgnij tutaj.
Źródło: Paladins Patch Notes

Komentarze